Müşteri Hizmetleri

Satış Koşulları 
 
• RON’dan yapılacak alışverişlerde Kredi Kartı (Visa ve MasterCard), Banka Havalesi, EFT (Elektronik Fon Transferi) ve PayPal ödeme yöntemleri kullanılmaktadır.
• Sevk edilen ürünlerin teslimatı sırasında ürün paketi müşteri tarafından kontrol edilmeli, hasarlı paketler kabul edilmeyerek kargo yetkilisine tutanak tutturulmalıdır. Bu aşamadan itibaren RON Hızlı İletişim Formu ya da RON Müşteri İlişkileri kanalıyla siparişe ilişkin durum RON’a bildirilmelidir. Bu bildirimin ardından RON ilgili siparişi müşterisine yeniden hazırlayarak ulaştıracaktır. Hasarlı, paketi açılmış ve/veya ticari niteliğini yitirmiş ürünü teslim aldığı takdirde müşteri, kargo firmasının ürünü tam ve eksiksiz olarak ulaştırdığını kabul etmiş olur.
• Satın alınan ürünler, teslim tarihinden itibaren yedi (7) gün içerisinde iade edilebilir.
• RON’dan alışveriş yapmış olan gerçek ve tüzel kişiler satış sözleşmesindeki tüm maddeleri kabul etmiş sayılırlar.
 
Sipariş
 
• RON müşterisi RON’da haftanın her günü ve her saati sipariş verebilmektedir. 
• RON müşterisi, iptal etmek istediği siparişleri için Hızlı İletişim Formu’nu kullanabilir. İptal işlemi için lütfen Hızlı İletişim Formu’nun “Konu” kısmında sipariş numaranızı belirtiniz. Kargoya verilmiş siparişleriniz iptal edilmemekte ve bu siparişlerle ilgili olarak iade prosedürü uygulanmaktadır. 
• Sipariş ettiğiniz ürün ya da ürünlerin tedarikçi firmanın stoklarında tükendiği durumlarda yaşanacak gecikmelerde RON Müşteri İlişkileri müşterisiyle irtibata geçerek ona konuyla ilgili bilgi verecektir.
• RON ürün fiyat ve bilgilerinde ve kampanyalarda haber vermeksizin değişiklik yapma/sonlandırma hakkını saklı tutar.
• RON, siparişinizin her aşamasında size RON’daki “Siparişlerim” ekranı üzerinden ve e-posta yoluyla bilgi vermektedir. Sipariş durumları ve açıklamaları aşağıdaki gibidir:
 
o Bekliyor - Siparişiniz RON’a ulaştı ve ödeme bekleniyor.
o Ödeme Alındı - Ödemeniz alındı ve takip eden ilk iş gününe dek siparişiniz hazırlanmaya başlayacak.
o Siparişiniz Hazırlanıyor - Siparişinizdeki ürünler tedarik ediliyor.
o Kargoya Verildi - Siparişiniz kargo firmasına teslim edildi.
o Tamamlandı - Siparişiniz tamamlandı.
o İptal Edildi - İsteğiniz üzerine veya ödemeniz alınamadığından siparişiniz iptal edildi.
 
  
Ürün Teslimatı
 
• Gönderinizin teslimatının sorunsuzca gerçekleşebilmesi için lütfen kayıt sırasında girmiş olduğunuz adres ve telefon bilgilerinin doğruluğunu denetleyiniz. 
• Siparişleriniz, ödeme onayı alındıktan sonra ortalama dört ( 4 ) iş günü içerisinde kargoya verilmektedir. 
• Hafta sonları ve resmi tatil günlerinde kargoya ürün teslimatı yapılmamaktadır ancak hafta içi kargoya verilmiş olan ürünlerin teslimatı kargo firması tarafından bu günlerde de yapılabilir.
• Siparişinizin elinize ulaşmadığı hallerde sipariş durumunu Hızlı İletişim Formu’nu doldurarak ya da RON Müşteri İlişkileri’ni arayarak öğrenebilirsiniz. 
• Siparişinizin hangi aşamada olduğu bilgisi RON müşterisine e-posta yoluyla bildirilmektedir. Sipariş durumunu ayrıca RON üzerinden "Hesabım" bağlantısına tıkladığınızda gelen ekrandan da kontrol edebilirsiniz.
• Alışverişlerinizde kargo tutarı toplam sipariş tutarına eklenmektedir.
• KKTC ve yurtdışına teslimat yapılmamaktadır.
 
Ödeme Opsiyonları
 
• RON’da tüm Visa ve MasterCard kredi kartlarıyla, Banka Havalesi ya da EFT (Elektronik Fon Transferi) yoluyla alışveriş yapılabilmektedir. 
• Banka Havalesi ya da EFT’yle verilen siparişlerde ilgili tutarın RON hesaplarına geçtiği andan itibaren teslimat süreci başlar.  
• Havale/EFT ile yapılan alışverişe ilişkin tutar 3 (üç) iş günü içinde hesaplara geçmediği takdirde sipariş iptal edilmektedir. 
• Kredi kartıyla yapılan alışverişlerde yaşanan provizyon aksaklıklarında lütfen kredi kartınızın ait olduğu bankayla irtibata geçiniz.
    
 
Garanti, Teslimat ve İade Koşulları
 
Değerli RON müşterisi,
 
• RON’dan satın alacağınız her ürün alım tarihinden itibaren 2 yıl süreyle garanti altındadır.
• Gönderinizi teslim aldığınızda ürünlerinizden herhangi birinin ya da birkaçının kırık/ bozuk olduğunu ya da benzer bir kusura sahip olduğunu tespit ettiğinizde lütfen kargo yetkilisine tutanak tutturunuz ve ürünü teslim almayınız.  
• Herhangi bir ürünü iade etmek istediğinizde lütfen teslim aldığınız şekliyle kutusu ve/veya ürünün kendisi zarar görmemiş olarak ve sakladığınız perakende satış fişinizle/faturanızı da dahil ederek tarafımıza gönderiniz. Perakende satış fişi / faturası olmayan, kutusu ve / veya kendisi yıpranmış, hasar görmüş ürünler iade alınmamaktadır. 
• Satın alınan ürünler iade koşullarına uygun olduğu takdirde teslim tarihinden itibaren 7 (yedi) gün içerisinde iade edilebilir.
• İade için ürünün faturası, iade formu, tüm aksesuar ve ek parçaları da ürünle birlikte tam ve eksiksiz olarak bulunmalıdır. Ürün orijinal kutu veya ambalajıyla, ürün ve ambalaja zarar gelmeyecek şekilde gönderilmelidir.
• Ürün müşteri tarafından teslim alındıktan sonra ortaya çıkabilecek arızalarda, ürünün hasarını bir fotoğraf ile tespit ederek RON müşteri hizmetleri birimimize elektronik posta yolu ile başvurulmalıdır.
• Orijinal kutusu veya ambalajı bozulmuş, tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
• Niteliği itibariyle iade edilemeyecek ürünler, (ürünün arızalı veya ayıplı çıkması halleri dışında, açıldıktan sonra sağlık açısından tehlike arzedebilen ürünler, örneğin kullanım esnasında cilt ile birebir temas gerektiren ürünler gibi), tek kullanımlık ürünler, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünlerin iadesi mümkün değildir.
• İadelere ait ücret geri ödemesi, ürün tarafımıza ulaşıp iade için uygunluk kontrolünden geçtikten sonra işleme konulmaktadır (bkz. Ücret İadesi).
• İade etmek istediğiniz ürün ya da ürünler için lütfen İade Formu’nu kullanınız.
 
Ücret İadesi
 
•  EFT ya da havaleyle yapılan alışverişlerin geri ödemesi, ödemenin işleme konulduğu günü takip eden ilk iş gününe dek hesaplara geçmektedir.
• Kredi kartıyla yapılan alışverişlerin geri ödemesi satın alma işleminin tamamlandığı karta yapılır. Nakit olarak ya da satın alma işleminin tamamlandığı kredi kartı dışında başka bir karta geri ödeme yapılmamaktadır. 
• Kredi kartlarına yapılan geri ödemeler RON'nin talimatından itibaren kredi kartı hesabınıza geçmektedir.
• RON’nin geri ödemenin gerçekleştirildiğine ilişkin bildiriminden itibaren yaşanabilecek olası gecikmelerden ilgili banka sorumludur.
 
Güvenlik ve Gizlilik Politikası 
 
• RON, müşterilerine ve ziyaretçilerine ait bilgileri üçüncü kişi ve kurumlara vermemeyi taahhüt eder. Herhangi bir hukuksal soruşturma durumunda makamlarca yasal yollardan talep edilecek bilgiler bu taahhütün dışındadır.
• RON’da kayıtlı müşteri bilgileri sadece müşterinin kendisiyle ilgili işlemlerde kullanılır. RON tarafından gönderilecek duyuru, kampanya ve bilgilendime e-postaları müşterinin onayına tabidir. 
• RON müşterileri ve RON arasındaki iletişim güvenliği 128 bit şifreli koruma sağlayan SSL sertifikaları ile sağlanmaktadır. RON müşterileri şifrelemenin etkin olduğunu tarayıcılarının adres satırında görüntülenmekte olan simge ya da ifadeden, ya da yine adres satırındaki https://” ibaresinden tespit edebilmektedirler. 
• RON, müşterilerine ait kredi kartı bilgilerini mağaza sisteminde kayıt altında bulundurmamaktadır.
• RON kredi kartı, şifre gibi bilgileri e-posta yoluyla asla talep etmemektedir.
 
İletişim
 
444 8 RON (766) Hafta içi 08.00-18.00 saatleri arasında ulaşabilirsiniz.
RON (Republic Of Narcist) 
ron@ronline.com.tr 
IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.