Sipariş, Teslimat ve Ödeme

Sipariş

• RON müşterisi RON’da haftanın her günü ve her saati sipariş verebilmektedir.
• RON müşterisi, iptal etmek istediği siparişleri için Hızlı İletişim Formu’nu kullanabilir. İptal işlemi için lütfen Hızlı İletişim Formu’nun “Konu” kısmında sipariş numaranızı belirtiniz. Kargoya verilmiş siparişleriniz iptal edilmemekte ve bu siparişlerle ilgili olarak iade prosedürü uygulanmaktadır.
• Sipariş ettiğiniz ürün ya da ürünlerin tedarikçi firmanın stoklarında tükendiği durumlarda yaşanacak gecikmelerde RON Müşteri İlişkileri müşterisiyle irtibata geçerek ona konuyla ilgili bilgi verecektir.
• RON ürün fiyat ve bilgilerinde ve kampanyalarda haber vermeksizin değişiklik yapma/sonlandırma hakkını saklı tutar.
• RON, siparişinizin her aşamasında size RON’daki “Siparişlerim” ekranı üzerinden ve e-posta yoluyla bilgi vermektedir. Sipariş durumları ve açıklamaları aşağıdaki gibidir:
  • Bekliyor - Siparişiniz RON’a ulaştı ve ödeme bekleniyor.
  • Ödeme Alındı - Ödemeniz alındı ve takip eden ilk iş gününe dek siparişiniz hazırlanmaya başlayacak.
  • Siparişiniz Hazırlanıyor - Siparişinizdeki ürünler tedarik ediliyor.
  • Kargoya Verildi - Siparişiniz kargo firmasına teslim edildi.
  • Tamamlandı - Siparişiniz tamamlandı.
  • İptal Edildi - İsteğiniz üzerine veya ödemeniz alınamadığından siparişiniz iptal edildi.

Ürün Teslimatı

• Gönderinizin teslimatının sorunsuzca gerçekleşebilmesi için lütfen kayıt sırasında girmiş olduğunuz adres ve telefon bilgilerinin doğruluğunu denetleyiniz.
• Siparişleriniz, ödeme onayı alındıktan sonra ortalama dört ( 4 ) iş günü içerisinde kargoya verilmektedir.
• Hafta sonları ve resmi tatil günlerinde kargoya ürün teslimatı yapılmamaktadır ancak hafta içi kargoya verilmiş olan ürünlerin teslimatı kargo firması tarafından bu günlerde de yapılabilir.
• Siparişinizin elinize ulaşmadığı hallerde sipariş durumunu Hızlı İletişim Formu’nu doldurarak ya da RON Müşteri İlişkileri’ni arayarak öğrenebilirsiniz.
• Siparişinizin hangi aşamada olduğu bilgisi RON müşterisine e-posta yoluyla bildirilmektedir. Sipariş durumunu ayrıca RON üzerinden "Hesabım" bağlantısına tıkladığınızda gelen ekrandan da kontrol edebilirsiniz.
• Alışverişlerinizde kargo tutarı toplam sipariş tutarına eklenmektedir.
• KKTC ve yurtdışına teslimat yapılmamaktadır.

Ödeme Opsiyonları

• RON’da tüm Visa ve MasterCard kredi kartlarıyla, Banka Havalesi ya da EFT (Elektronik Fon Transferi) yoluyla alışveriş yapılabilmektedir.
• Banka Havalesi ya da EFT’yle verilen siparişlerde ilgili tutarın RON hesaplarına geçtiği andan itibaren teslimat süreci başlar.
• Havale/EFT ile yapılan alışverişe ilişkin tutar 3 (üç) iş günü içinde hesaplara geçmediği takdirde sipariş iptal edilmektedir.
• Kredi kartıyla yapılan alışverişlerde yaşanan provizyon aksaklıklarında lütfen kredi kartınızın ait olduğu bankayla irtibata geçiniz.
IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.